lördag 20 mars 2010

African flowers

Jag bara måste presentera de afrikanska blommor jag inte kan låta bli att virka lite vid sidan av. För att fira våren.
I would like to present these lovely African flowers that I just have to crochet right now. To celebrate spring that's in the air.



Det är bloggen Min inspiration som gett inspirationen och det svenska mönstret. Kolla på hennes härliga virkade påsar med hexagonen och den lilla pärlan nederst.
It's the blog Min inspiration that so kindly offer a free Swedish pattern and loads of inspiration. Check out her gorgeous hexagon bags with the little pearl at the bottom!

/Maia

using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Aklejalotte sa...

Så fina de är. Blir ju riktigt sugen på att virka en massa sånna. Ska först försöka få min sjal klar.